6 sierpnia 2013

Poczytane - coś nowego na blogu!


Wpadło mi ostatnimi czasy kilka pomysłów do głowy, aby to wam, moi mili, umilić i urozmaicić lekturę mego bloga. Prócz outfitów, które będą pojawiały się częściej, będą też posty typowo kosmetyczne (recenzje, nowości), stylizacje internetowe (propozycja moich zestawów) oraz... no właśnie, niekiedy zaskoczę wam ciekawym przepisem kulinarnym i choć raz w miesiącu proponuję posty o tematyce różnorodnej. 



Zawsze będą oznaczone ową ( powyższą) ikonką, którą przygotowałam. I co takiego tutaj będzie? Otóż:

  • Bardzo lubię czytać prasę. Będą wam skanowała bądź robiła zdjęcie ciekawego artykułu, stylizacji, makijażu; polecała daną gazetkę wartą poczytania. Różne, różniste artykuły z polskich gazet.
  • Przeglądam tysiące blogów. Nie jestem typem człowieka, który jest egoistyczny, zapatrzony w siebie i pesymistycznie nastawiony do sukcesu innych. Dlatego też będę wam polecała cudze posty, które naprawdę będzie warto przejrzeć.
  • Szperam po internecie. Wynajduję ciekawe strony i artykuły, które wam będę podrzucała, co byście sobie poczytały.
  • Lubię czytać książki. Jednak w tej kwestii pojawi się najmniej. Uwielbiam fantastykę, troszkę romantyczności nie zaszkodzi, a ostatnio zainteresowałam się kryminałami. Wiem, że to nie każdego gusta, ale... jeśli będzie coś godnego polecenia- zrobię to.

A dziś, tak na dobry początek podrzucę wam klika linków. Żebyście nie myślały, że tylko obiecuję :)

  • Ciekawy artykuł o drożdżach. Wpadł dzisiaj, przypadkowo. Sama nie wiedziałam, że jest taka różnica między nimi. Jak dobrze, że zakupiłam drożdże w tabletkach (niedługo pochwalę się w HOP'ie kosmetycznym) O tutaj : KLIK
  • Ta metoda oczyszczania twarzy interesuje mnie od dawna, jednak wciąż nie mogę się przekonać, macie jakąś swoją opinie? Przetestowałyście?  O tutaj, proszę : KLIK
  • A tutaj olejowanie włosków w pigułce, może komuś się przyda KLIK


Podoba się? 
tak od czasu do czasu?

xoxo


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł! Czasem właśnie trudno znaleźć jakiś ciekawy post czy artykuł w internecie, a tak z polecenia to zazwyczaj coś ciekawego się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O zachwytach nad OCM przeczytałam już tyle postów i artykułów, niestety nie nadaje się do cery naczynkowej..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń