11 sierpnia 2013

Łów Lolsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Przepraszam, że nie jestem systematyczna, ale mam obecnie mnóstwo zajęć. Mam motywację, żeby to zmienić. I czas zadziałać.

Dziś H.O.P typowo kosmetyczny, nieco ubogi, ale może komuś jakiś kosmetyk przypadnie do gustu. Ich recenzje oczywiście niebawem się pojawią na blogu. Poczekajcie cierpliwie.






Oczywiście padło na portal apteki Dbam o Zdrowie. Wybrałam żel myjący Fitomed. Są to fajne, naturalne produkty. Długo szukałam żelu, który nie będzie miał w składzie SLS - i jest. Jako zamiennik - mydlnica lekarska. Bardzo wydajny. Wystarczy dwie krople, a pieni się niesamowicie. Cena ok. 10 pln.


Wcierka Seboradin z czarną rzodkwią. Moje włosy wypadają garściami, dlatego ratuję się jak mogę. Kiedyś owy specyfik mnie nie zawiódł - liczę na niego w głębi serca i tym razem. Cena ok. 25 pln


Walczę o długie włosy. Drożdży pić nie mogę. Po miesiącu dałam sobie spokój. Tabletki jak na razie - biorę systematycznie. Zobaczymy czy da jakiś efekt na włosach i na cerze (dobry przy kuracjach anty trądzikowych). Cena ok. 8 pln.


Tonik pichtowy. Do codziennego przemywania. Dla wyrównania pH na skórze. Cena ok. 7 pln.


To aby na tyle. Skromnie, wiem.
Brzydkie zdjęcia? Wiem. Przepraszam, ale naprawdę nie mam czasu. Ogarnę to! 

jeszcze raz was przepraszam robaczki :*

ZOBACZYCIE JAK JA WAM PIĘKNIE TO WSZYSTKO WYNAGRODZĘ! OH!

wasza Lols

xoxo

3 komentarze:

  1. Fajny ten żel do twarzy i tonik z olejkiem pichtowym - powinien być dobry na zaskórniki. Rozejrze się za nimi, tez lubie DOZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja drovit kiedyś miałam, robiłam dwie trzymiesięczne kuracje w odstępie rocznym i za pierwszym razem włosy urosły mega szybko, a za drugim- w normalnym tempie. Nie wiem od czego to zależy :D
    A ten sam seboradin co u Ciebie na zdjęciu kiedyś miałam i... śmirdział tak, że musiała go wylać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na ten Drovit :D
      Owszem śmierdzi, ale kiedy włosy mi lecą garściami nieważny jest już zapach, byleby mi pomogło :(

      Usuń