17 czerwca 2013

"head over heels"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Zakochana po uszy...? Zdecydowanie tak w ogrodniczkach i butach :)
 
Moja stylizacja jest na totalnym luzie, wybrałam do niej moje ukochane buty, z którymi się nie rozstaję. Nowy nabytek, czyli upolowane ogrodniczki, dodające nieco chłopięcego looku oraz kolorowy t-shirt. Wszystko to składa się na stylizację bardzo swobodną, nie wymagającą zbytniego wkładu. Takie właśnie lubię.
Chciałam zwrócić uwagę na troszkę inny kolor włosów, choć nie znaczący, jak się spodziewałam, odświeżone, powiedzmy że "prawie nowe" kłaczyska prezentują się tak, jak na poniższych zdjęciach.
A ja zachęcam was do oglądania :)

Dzisiaj dużo zdjęć, ponieważ chcę wam wynagrodzić długą przerwę.

______________________________


















[ bluzka -sinsay, ogrodniczki - upolowane, buty - no name, okulary - carry % ]


fot. A.S. <3

xoxo kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz