24 stycznia 2013

góralski sweter

Cześć! Tak jak obiecałam dzisiaj będzie mój outfit z dzisiejszego dnia. Cóż, pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć i pomimo tego, że mam mnóstwo stylizacji w głowie, ciężko mi to zrealizować, bo o przeziębienie nie trudno :) Może zacznę od tego jaki styl mnie inspiruje. Nie ubieram się w określonym stylu, ciężko mnie wpasować w jeden określony. Lubię mieszanki i nietypowe połączenia. Jednak najbardziej podoba mi się styl miejski po prostu, "hipster style", hehe oraz vintage. To tylko dwa ulubione, choć jest wiele stylów, z których ewentualnie czerpię inspiracje i układam sobie w głowie coś tam swojego, "lolciowego". Najbardziej dążę do stworzenia swojego, indywidualnego stylu, który idealnie mnie opisze. Jest to ciężka droga, ale tego dokonam :) Baaaardzo podobają mi się ciuchy z dawnych lat, 60', 80', 90'... dlatego też uwielbiam second handy. Można powiedzieć, że jestem weteranem lumpeksów, hahaha. Naprawdę kochać oglądać, kupować i czerpać pomysły z tamtych terenów ^^ Jednak moje wycieczki do SH kończą się przyniesieniem wielu perełek, a szczególnie ciuchów, które ja nazywam "epickimi", ktoś by na to nie zwrócił uwagi, nie wyszedłby, ja jednak to zrobię. Dlatego też z czasem pokażę wam wiele, być możne, dziwnych moich osobistych perełek lumpeksowych, z których jestem mega zadowolona. Oczywiście, tak jak mówię na pewno was zaskoczę nietypowym strojem, czasem pojawi się bardzo sportowy styl, a czasem glamour :) Także czekajcie na niespodzianki! Fascynują mnie rockowe i hippie dodatki... Jejku mogłabym rozmawiać o tym bardzo długo, ale najlepiej mój gust opisuje MOJA FASHIONLISTA, która widnieje na blogu i jeżeli was to interesuje, zaglądajcie czasem, wystarczy kliknąć! ;) Przejdźmy do dzisiaj....

Dzisiaj to był zwykły, miejski outfit, idealny na pogodę panującą w obecnym czasie- "żeby było ciepluchno", dlatego gruby sweterek, w stylu góralskim, nabytek z SH i do tego zwykła, cieńsza kurtka "parka", również nabytek z SH (oj jeśli chodzi o tę kurtkę to gdyby nie moja mama mi ją wyczaiła...ah to był MEGA zakup) i oczywiście saszki i przydatny komin... no i NOWE WŁOSY <3












"o taka sobie ja" na ostatnim zdjęciu, haha, ślę pozdrowienia ^^


_____________


I jeszcze się podniecę dzisiejszym zakupem dwóch par butów, obie w cenie 30pln 




XOXO 
wasza LOLS :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz