25 stycznia 2013

łap promienie słońca!

Heeej! Dzisiaj na szybko wrzucę wam foty mojego outfitu. Pogoda była super, piękne słońce, aż chce się wyjść! Dlatego na tak ostre słońce zabrałam ze sobą okulary :) Niektórym wydaje się dziwny widok osoby z okularami w zimie. Jednak ja uważam, że to niezastąpiony element stroju, szczególnie wtedy kiedy jest intensywne słońce, a promienie odbijające się od białego śniegu dają dość mocno po oczach. Także, nie dość że chroni, to dodaje mega uroku do codziennej stylówki ;)
Chciałam dzisiaj zaprezentować, miejski, zimowy styl połączony z luźną formą ubioru, a mianowicie spodnie, które są chłopięce i celowo "zniszczone i poplamione" oraz sweterek o niesamowitym, jak dla mnie kolorze i kożuszku "pilotce" bądź "a'la ramoneska". Oczywiście moje ulubione saszki :)
Także enjoy!












xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz