1 stycznia 2014

NOWOŚĆ! Wyzwania u Lolsa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Witaj nowy, dwutysięczny czternasty roku!

Wraz z tobą nadszedł powiew świeżości w mojej głowie. Otóż na świat przychodzi nowe dziecko o imieniu :

Wyzwania u mnie, u Lolsa.

Różne. Miesięczne, dłuższe, krótsze. Związane z różnymi dziedzinami.
Na wielu blogach już się takie coś pojawiło i wiem, że jest wtedy bardzo ciekawie i motywująco.

Także... czas na coś nowego.


   Pomysł nie narodził się znikąd. Owszem widziałam coś tego typu, ale było to konkretnie ukierunkowane, np. u Anwen : akcja olejowania włosów, miesięczna. Zyskało to mega popularność i rzeszę fanów.

Tak serio, to nie mam dopracowanej kwestii głównej : w jakiej formie zapisywane będą wyniki. Może macie jakiś pomysł?

Jeśli będzie konkretna akcja z pewnością będzie o niej głośno na fanpage. I właśnie tam Was będę odsyłała, ja będę tam zamieszać moje prywatne wyniki tudzież osiągnięcia - a Wy razem ze mną!

Swego rodzaju motywacja. O to mi właśnie chodziło. Często nie macie wsparcia w jakimś postanowieniu? RAZEM RAŹNIEJ.

A może masz ochotę na zwykłą przygodę? RAZEM RAŹNIEJ.

I teraz mam dla Was pierwsze wyzwanie, a co!

CZAS : OD DZIŚ 1 styczeń DO 1 luty
MIEJSCE : nieokreślone

OGRANICZENIA : eliminujcie czekoladę, batoniki, słodkie przekąski, cukier w dużych ilościach, słodkie, gazowane napoje, słodkie bułki
możecie : miód, słodzik, muesli z dodatkiem czekolady itd

PORADA : swoje efekty zapisujcie! Wydrukujcie kalendarz na miesiąc styczeń i każdego dnia odhaczajcie krzyżykiem. 
Jeśli udało Ci się dotrwać i nie zjadłaś słodyczy : krzyżyk zielony
Jeśli nie udało Ci się i "przekąsiłaś" połowę czekolady : krzyżyk czerwony 

Bez przesady. Nie popadajmy w paranoję. Nie sięgajcie po namiętności zaczerpnięte z półki : "SŁODYCZE" w sklepach. 

Jeśli ktoś ma ochotę - to startujemy!


Skany swoich kalendarzy możecie mi przesłać na e-mail : ola.wojtas@op.pl 
po skończonym czasie akcji lub na facebook'u : tutaj

Dodatkowo napiszcie :
- czy ubył jakiś kilogram
- czy poprawił się stan cery
- wszystkie objawy i wasze wewnętrzne odczucia


Po co ta akcja? Myślę, że to dobry start dla tych, którzy zamierzają W KOŃCU (bo planowali w zeszłym roku, ale się nie udało [czyt. ja] dotrzymać postanowienia) zacząć zdrowy tryb życia! 


xoxo
wasza Lols.








6 komentarzy:

  1. dwutysięczny* jak już. Chociaż w przypadku roku to to będzie dwa tysiące czternasty. Tak mi mówiono na ćwiczeniach z języka polskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję, już poprawiam :) niedopatrzenie z mojej strony. Jak to dobrze, że jest ktoś, kto czuwa nad językiem polskim powszechnie używanym w internecie! :D

      Usuń
    2. Takie moje małe zboczenie. Na żywo też tak robię :D Wiem, że to potrafi być niesamowicie denerwujące dla otoczenia, ale nie potrafię się powstrzymać ;d

      Usuń
    3. A tam! Ważne, że zwracasz na to uwagę, bo szkoda, aby ojczysty język kaleczyć, a to się bardzo często zdarza. Dobrze, że są tacy co nad tym czuwają! :)

      Usuń
    4. A jeżeli chodzi o wyzwania, to zapraszam do przyłączenia się do tego ;d
      http://i.pinger.pl/pgr335/259dbf1f0003004452cad598/

      Usuń
    5. Znam to wyzwanie :D takie też się u mnie będą pojawiały, ale na razie od czegoś trzeba zacząć :)

      Usuń