6 października 2013

Futrzak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Choć pogoda płata figle, udało mi się dzisiaj założyć bluzę oraz futrzaną kamizelkę i... nie przemarznąć. Jestem zmarzluchem, zawsze jest mi zimno, a moje dłonie i stopy są lodowate.

Zestaw zachowany w jesiennej kolorystyce. Odcienie zieleni w połączeniu z jasnymi brązami i kolorem musztardowym. Przełamane klasyczną czernią. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Typowo jesiennie, bez szaleństw. Co do tytułu - futrzana kamizelka króluje w tej stylizacji, polowałam na nią, aż w końcu zdobyłam! Jest cieplutka, miła i nadaje się do każdej stylizacji, zarówno eleganckiej jak i sportowej.












ja naprawdę się uśmiecham...


[ futrzana kamizelka - SH, bluza - SH, koszula - H&M, tregginsy - Vero Moda, pierścionki - House, buty - online, czasnabuty.pl ]


xoxo

Lols.

5 komentarzy: