29 sierpnia 2013

Moje ulubione pomadki / Golden Rose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szminka - to taki element kojarzony z prawdziwą kobietą. Kiedyś nie wyobrażałam sobie malować ust na co dzień szminką... dziś nie potrafię się z nimi rozstać i wciąż powiększam swoją małą kolekcję. Pomadki od Golden Rose wybrałam przypadkiem, w drogerii. Czy był to trafny zakup? Sprawdźcie same.




Z tej firmy mam pomadki w 4 kolorach. Gama kolorystyczna jest bardzo bogata, odcieni jest całe mnóstwo i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Firma oferuje zarówno matowe jak i perłowe szminki.
Opakowanie jest ładne, dość eleganckie, ale po długim użytkowaniu napis się, niestety ściera.


Kolorki, które wybrałam bardzo mi się podobają, ponieważ mogę je stosować do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Takim moim codziennym ulubieńcem jest niewątpliwie kolor wpadający w fuksję przemieszany z mocnym różem (nr.94 ). Uwielbiam te odcienie! 
Pomadki są z niższej półki... Za jedną sztukę zapłacicie ok. 7 zł.
Wybrałam tę firmę, ponieważ wpadła mi w oko jej gama kolorystyczna. Nie spodziewam się cudów, trwałości 12 godzin itd. Mnie one odpowiadają. Są bardzo fajnie pigmentowane, dzięki czemu kolor na ustach jest bardzo żywy i soczysty. Dobrze pokrywa usta. Czasem nie radzi sobie z suchymi skórkami. Jest dość trwała, wolałabym dłużej, ale są to moje pierwsze szminki. Teraz kiedy wiem, że z nimi nie mogę się rozstać będę sięgała po wyższe półki. Ale... nie prędko. Ja z Golden Rose jestem zadowolona i polecam wypróbować na sobie :)


To tylko część mojej szminkowej kolekcji. 
Inne odcienie nie są przeznaczone na dzień, są to czerwienie i mocne, ciemne róże. 
Na specjalne okazje, makijaż do sesji zdjęciowych. Są to pomadki no name, firma Bell, firma Celia.


To początek mojej szminkowej przygody. Zakochałam się w tym elemencie. Dzięki niemu mój makijaż jest dopełniony, a ja czuję się idealnie! Jak prawdziwa kobieta! 


xoxo kobietki!


2 komentarze:

  1. Ja to zawsze naoglądam się szminek/pomadek, nawet pospisuję nazwy i numery tylko po to, żeby potem ich i tak nie kupić xD W końcu jednak się zepnę i kupię jakąś :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć od odcieni takich jak np numerek 116 z GR, ponieważ są to odcienie podkreślające nasze naturalne koloryty ust, ładnie kryją i dodają nieco kolorku :D A jak się zakochasz, tak jak ja - wyraź siebie! Pozdrawiam:)

      Usuń