27 czerwca 2013

Łów Lolsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Oczywiście, tradycyjnie, przychodzi dzień za zamówienia w aptece internetowej Dbam o Zdrowie. Polecam każdemu zamawianie na TEJ ponieważ jest taniej i zdecydowanie większy wybór, a przesyłka (raczej dostarczenie do apteki) darmowa :)

Dziś pokażę wam co zamówiłam, jak i również zakupiłam. Oczywiście jak na H.O.P'a przystało - typowo kosmetycznie.

__________________________________


Olej migdałowy zamówiony na allegro. Zdecydowałam się na migdałowy, ponieważ czytałam o nim naprawdę pozytywne opinie. Mam zamiar stosować również jako dodatek do balsamu do ciała lub solo wsmarowywać. Zapłaciłam ok. 20 pln.


Powyższy kremik kupiłam w sklepie Ziaja za ok. 7 pln. Zależało mi na lekkim kremie, idealnym na tę porę, sprawdzającym się jako baza pod podkład. Niedługo zrecenzuję, bo już po pierwszym użyciu cera była taka gładziutka i nawilżona...


Tutaj już zamówienia z doz-u. Spirytus lawendowy do przemywania pleców (od intensywnych treningów mam baardzo dużo potówek i wyprysków, pomimo tego, iż zawsze biorę dokładny prysznic). Cena ok. 2 pln.


Broń w walce z komarami. Niezbędnik, choć wiem, że rewelacyjnie działał nie będzie. Cena ok. 9 pln.


Na powyższym zdjęciu prezentuje się wosk do włosów. Postanowiłam ponownie zacząć dbać o włosy, dlatego też musiał znaleźć się w moim koszyku. Cena ok. 18 pln.


A wy stosowałyście któryś z powyższych kosmetyków? 

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz