18 marca 2013

colorful world

Czeeść! Wrzucam zdjęcia kolorowej stylizacji z wczorajszego dnia, bardzo słonecznego, co też widać w moim outficie. Chciałam wam zaprezentować jedną z wspominanych lumpeksowych PEREŁEK. Jak dla mnie jest to istny cud, sweterek nie dość że wesoły i tęczowy, to miły w dotyku i ciepły, ach! Ubóstwiam go *_* długo czekał w szafie na odpowiednią okazję, która się wczoraj zdarzyła. Enjoy ;)












Tak, to mój styl. Kontrowersyjny, szalony, dziwny, inny, oryginalny, "lolciowy", po prostu MÓJ :)



______________

wspominałam o wymianie kosmetyków do włosów, nareszcie się zebrałam, tutaj część :

szampon Isana, bez parabenów i silikonów
Arganowy balsam do włosów d/s
Sleek Line szampon do włosów cienkich i delikatnych
Isana suchy szampon
Maska sleek line do włosów suchych i zniszczonych

niebawem recenzje ;)





xoxo :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz