1 stycznia 2013

sylwestrowy szał

Witajcie! Mam nadzieję, że wszyscy się dobrze czują i przeżyli niezapomniane chwile. Życzę wam wszystkim, żeby ten rok przyniósł samo szczęście, radosne chwile, spełnione marzenia i sukcesy! :) Moim jednym z postanowień jest na pewno to, by więcej tutaj działać, lecz nie wiem jak pogodzę to z innymi obowiązkami, ale postaram się jak mogę. Na pewno więcej moich zdjęć, co też wiąże się z pewnym postanowieniem odnośnie "stylu". Mam zamiar bardziej skupiać się na moich codziennych outfitach, ponieważ szafa w ciuchy bogata (oczywiście mogła by być sto razy bogatsza, bo chyba nigdy nie powiem sobie : "Tak mam mnóstwo ciuchów, butów i dodatków", zawsze będzie mało ;), a ja mam jakieś swoje ulubione zestawy, zwykłe, szare, nijakie, lecz komfortowe i nie wymagające ode mnie dużego wkładu. Jednak to postaram się zmienić. Posiadam w szafie dużo second hand'owych perełek, które są na swój sposób epickie, ale ja właśnie taki styl lubię. Coś innego, śmiesznego, zadziwiającego, całkowicie swojego. O tym się na pewno kiedyś przekonacie ;)
A tutaj mam dla was kilka zdjęć mojego sylwestrowego outfitu, bluzka jest jedną z tych perełek, kosztowała całe 2 złote, haha <3









no to xoxo ! 
noworoczny Lols ;*
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz