6 stycznia 2013

postanowienia.

Cześć! Nowy rok zawsze przynosi chęć zmian na lepsze, bynajmniej u mnie. Czy uda się tego dokonać i spełnić tak jak sobie wymarzyłam? Być w pełni usatysfakcjonowaną? Mieć poczucie spełnienia?
To wszystko zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Zależy od ilości i jakości pracy jakiej w to włożę. Jak na razie mam motywację, siłę i chęć do działania. Trzymam sama za siebie kciuki. Za was również, bo na pewno macie podobne uczucie do mnie.

I znów muszę powiedzieć, że nie mam czasu na owocne prowadzenie bloga, ale uwierzcie na słowo, że na pewno postaram się, ile się da, zmienić to okropieństwo.
Dzisiaj przygotowałam dla was kilka zdjęć. Trochę inspiracji, trochę moich nabytków i zdjęcie moich postanowień. Jest ich ok. 37, ale są bardzo szczegółowe. Jednak wszystkie opierają się na tych podstawowych.

Co wkrótce? Na pewno aktualizacja styczniowych włosów, zdjęcie po farbowaniu, którego mam zamiar dokonać. Więcej moich zdjęć, ciekawe posty dotyczące różnych zagadnień. Mam nadzieję, że poczekacie.


Nabytki kosmetyczne. To dopiero początek wymiany produktów. Wszystko się skończyło, czas na "generalny remont"

Kalendarzyk bez którego nie jestem w stanie się obejść. Książka - ciekawa, na pewno zaczerpnę z niej garść inspiracji.

Drobiazgi. Pokrowiec na telefon przyozdobiony naklejką, którą znalazłam głęboko w szufladzie. Pochodzi z czasów podstawówki. Drobiazg, któremu nie mogłam się oprzeć.

Postanowienia. Mam nadzieję że się doczytacie ;)
________________________________________________________________









xoxo ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz