29 lipca 2013

projekt foto - wild, wild.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Pamiętacie jeszcze, kiedy wspomniałam wam o projekcie wspólnym z przyjaciółką?

Postanowiłyśmy się zebrać i ruszyć w tzw. plener na zdjęcia. Wybrałyśmy klimatyczne miejsce, niedaleko mojej ukochanej Karczówki. Tematem sesji miała być dzikość, dlatego że zdjęcia wysyłam na konkurs Max Factor'a. Pozowałam w dwóch stylizacjach, jutro zobaczycie drugą.

Spódnica, którą już znacie świetnie współgrała z klimatem sesji - jak Pocahontas, taka typowa dzikuska.
Makijaż również jest dziki, motyw pantery na policzku wykonałam sama przy użyciu kredki do brwi i dwóch cieni.

Mam nadzieję, że efekty wam się spodobają. Warunki były ciężkie, pełne słońce i upał, ale dałyśmy radę. Jest to dla nas swego rodzaju zabicie czasu, sposób na odnalezienie, być może, ukrytych talentów. Takie nasze ambicje, hobby. Fajne jest to, że się doskonale rozumiemy, a to podstawa przy tego typu projektach.

Ostrzegam : dużo zdjęć. Enjoy.

______________________________________




















Fot : A.S 
Mod. : Lols 

[ spódnica - sh, top - new look, naszyjnik - no name, okulary - c&a ]

P.S. Na więcej tego typu zdjęć oraz zapowiedzi zapraszam oczywiście na fanpage.



xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz