15 lipca 2013

Mallorca, Cala d'Or - wakacyjne chwile w zdjęciach.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Po dłuugiej przerwie przybywam ja do was! Już w tytule zdradziłam gdzie spędziłam tydzień. Otóż na Majorce, bardzo urokliwej wyspie przynależącej do Hiszpanii. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ spełniają się moje marzenia. Uwielbiam podróżować, zwiedziłam bardzo dużo krajów, poznałam tyle kultur, widziałam tyle cudownych krajobrazów, a to są wspomnienia, których nigdy nikt mi nie odbierze!

W dzisiejszym poście chciałam stworzyć mix zdjęć z całego pobytu. Zdjęć 'nacykałam' dokładnie 688. Ładna liczba. I mam dla was niespodziankę - pojawią się dwa osobne posty z outfit'em. Jedyny minus to brak imponującej opalenizny, ale przy mojej jasnej karnacji - jest nieźle, pojawiło się brzoskwiniowe muśnięcie słońcem.

Miłego oglądania... :)

________________________





























mogłabym tam zamieszkać.

xoxo

6 komentarzy:

  1. Mimo, że jestem bardziej ku podróżom na północ to zazdroszczę podróży ;) A zdjęcie kotka przecudowne! :)
    Pozdrawiam, Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot jest niesamowity, jego oczyska i sierść *__*

      Usuń
  2. Byłam, poznaję okolicę, świetnie!
    Muszę tam kiedyś jeszcze raz pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka! Też chce tam pojechać :D Szukam sponsora... żartuję :) Świetne wakacje, zazdroszczę i gratuluję wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń